پرسش وپاسخ

ایمیل خود را به درستی وارد نمایید تا در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود.

سوالات کاربران

  • کاربر : محمد کاظمی 1400/11/02 10:58 ب.ظ

    سلام.میشه از شرکت بصورت خرده چنتا رادیاتور خرید کرد یا باید از نمایندگی تهیه کنیم؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز جهت خرید مستقیم باید تعداد پکیج مورد نیاز 50 عدد و برای رادیاتورها حداقل 500 متر میباشد. برای خرید خرده با نمایندگی ها تماس بگیرید و یا با دفتر تهران تماس بگیرید تا نزدیک ترین نمایندگی به شما معرفی گردد 021- 75968

  • کاربر : محسن روحی 1400/11/01 09:26 ب.ظ

    سلام سال گذشته پکیج 32 هزار آدنا رو خریدم هشت تا رادیاتور پربازده هم گرفتم. چهارتا 1.40 چهار تا هم 1.20 . مشکل پکیج اینه که وقتی دما رو از 53 بیشتر میزاری دیگه اتوماتیک نمیزنه یعنی اینکه اگه دما رو روی 55 بزارم پکیج کلا رو این دما کار میکنه یا نهایت با دو درجه نوسان. یا اینکه اگه رو 60 بزارم نهایت رو 61 میرسه. یعنی پنج درجه اضافی رو رد نمیکنه که اتوماتیک بزنه. البته دمای 50 مشکلی نداره یعنی به 55 میرسه و اتوماتیک میزنه ولی برای برای دماهای بیشتر از 53 این مشکلی که گفتم رو داره. از نمایندگی هم اومدن ولی توضیح درستی ندادن. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام . دوست گرامی لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید 031-34030

  • کاربر : مجید مسلمی 1400/10/30 04:46 ب.ظ

    برای تعویض رادیاتور پنلی لورچ فاکتور لازمه یا فقط کارت گارنتی کافیه

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز ارائه کارت گارانتی برای تعویض رادیاتور کافیست. در صورت عدم دسترسی به کارت گارانتی فاکتور نیز مورد قبول است.

  • کاربر : وحدانی 1400/10/28 09:55 ب.ظ

    سلام امککانش هست لینک ورود به سایت دریافت کد پذیرش رو بدین

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام . دوست گرامی لطفا با واحد خدمات تماس بگیرید 031-34030

  • کاربر : حمیدرضا اله بیگی 1400/10/28 10:03 ق.ظ

    سلام. میخوام نمایندگی خدمات پس از فروش لورچ را بگیرم . راهنمایم کنید لطفا. ممنون

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام لطفا با شماره 031-34030 تماس بگیرید و با امور نمایندگان صحبت کنید

  • کاربر : Reza 1400/10/27 07:00 ب.ظ

    سلام وفتتون بخیر من ی ماه پیش رادیاتور ۱۴۰ ،۱۲۰ ۱۰۰ و ۸۰ خریداری کردم ولی موقع نصب وقتی رادیاتور هارو باز میکردیم کارت گارانتی رادیاتور ۱ متری داخلش نبود چی کار میتونم کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام لطفا با شماره 03134030 تماس بگیرید با مسئول رادیاتور صحبت کنید و فاکتور خود را نگهداری کنید

  • کاربر : مهدی 1400/10/19 02:33 ب.ظ

    سلام. بنده قصد خرید پکیج لورچ برای یک مجموعه ۴ واحدی هر واحد ۱۰۰ متر در اصفهان با سیستم گرمایش فن کویل سقفی دارم. هر طبقه یک واحد، واحدها شمالی جنوبی و در دو واحد بالایی پشت دیوار شرقی خالی می‌باشد. واحد پایینی هم روی پارکینگ است. شما چه ظرفیتی و چه مدلی را پیشنهاد میکنید. ممنون از پاسخ تان.

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام، دستگاه آدنا 28 کیلووات انتخاب مناسبی است.

  • کاربر : محسن عباسی 1400/10/18 01:37 ب.ظ

    سلام من میخوام داخل شهرستان خمین نمایندگی فروش و خدمات بگیرم

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام، لطفا با شماره 031-34030 تماس بگیرید و با امور نمایندگان صحبت کنید

  • کاربر : علیرضا ایرانپور 1400/10/15 01:47 ب.ظ

    سلام وقتتان به خیر . در مورد قیمت ها و کاتولوگ تصاویر پنل ها میخواستم سوال کنم . برای خرید کلی آیا می شود مستقیم از کارخانه خرید کرد یا باید به نمایندگی های شهرستان یا دفتر فروش در تهران مراجعه کنیم. برای صادرات از منطقه ازاد میخواستم اگر جواب بدهیئ ممنون میشم هر چی زنگ میزنم 03136639000 جواب نمیدهند لطفا راهنمایی بفرمین

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز ، جهت خرید مستقیم باید تعداد پکیج مورد نیاز حداقل 50 عدد و برای رادیاتورها حداقل 500 متر میباشد. برای خرید خرده و امور صادرات با نمایندگی ها تماس بگیرید و یا با دفتر تهران تماس بگیرید 021- 75968

  • کاربر : رامان محبی 1400/10/14 02:17 ب.ظ

    درود،آیا رادیاتور پنلی که نو خریداری شده قبل از نصب نیاز به شستشو داره یا نه؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام خیر نیازی به شستشو به هیچ عنوان ندارد

  • کاربر : مصطفی 1400/10/12 08:14 ب.ظ

    چرا قیمت پکیج ها رو تو سایت نمیزارین؟توهر شهری یه قیمت داره و نمایندگی فروش هم مشخص نیست...

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام، بزودی تغییراتی در سایت لورچ انجام خواهد شد

  • کاربر : محسن زمانپور 1400/10/12 03:21 ب.ظ

    آیا در آستارا نمایندگی دارید؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام لطفا جهت کسب اطلاع با شماره 75968-021 تماس بگیرید

  • کاربر : میثم حیدربیگی 1400/10/05 05:46 ب.ظ

    درجه فشار پکیج بنده از ۲ بار بالاتر رفته. حداکثر تا چه درجه ای میتواند بالاتر برود؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام بهترین فشار کار پکیج در محدوده 1 تا 1.5 بار است. لطفا با خدمات پس از فروش 34030-031 تماس بگیرید

  • کاربر : امین موکلانی 1400/10/05 12:31 ق.ظ

    سلام وقت بخیر برای اخذ نمایندگی لورچ به چه صورت باید اقدام کرد

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. می توانید با واحد فروش به شماره تلفن 02175968 تماس بگیرید.

  • کاربر : داود شریفی 1400/10/04 07:55 ب.ظ

    سلام به شما نیرو می گیرید برای کارخانه .تولید یا بسته بندی . سرویس برای دولت آباد دارید

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز لطفا به صفحه فرصت های شغلی مراجعه کنید یا با دفتر اصفهان تماس بگیرید 031-36639000

  • کاربر : رضا احمدی زاده 1400/10/03 08:53 ب.ظ

    سلام پکیج لورچ مدل آدنا ۲۴ داریم دیس پلی برد سوخته تو شهر شاهرود هم نمایندگی نداره من باید چیکار کنم با توجه به فصلی ما لطفاً راهنمای کنید قیمت دیس پلی چنده

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. لطفا با دفتر خدمات پس از فروش شرکت به شماره تلفن 03134030 تماس حاصل نمایید.

  • کاربر : سروش میرباقری 1400/09/28 08:53 ب.ظ

    با سلام بنده به دلیل اقساطی بودن میخوام از فروشگاه فرهنگیان کرج پکیج خریداری کنم ولی برای استفاده در لاهیجان میخوام لطفا بفرمائین اونجا نمایندگی هست گارانتی کنه اگر بله شماره تماس رو به این شماره اعلام کنید ممنون 09197246955

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. همکاران دفتر مرکزی با شما تماس خواهند گرفت

  • کاربر : علی 1400/09/26 08:50 ق.ظ

    سلام..من تهران تعمیرکار پکیج هستم با مدرک و مهارت چگونه میتونم کد نصب محصولات را بگیرم و سرویس کار محاز شرکت باشم

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. می توانید جهت درخواست همکاری نصب با دفتر خدمات پس از فروش شرکت به شماره تلفن 03134030 تماس حاصل نمایید.

  • کاربر : منصور گنجی 1400/09/24 08:46 ب.ظ

    سلام.منزل ما بازداشت گرمایش کف و رادیاتور (ترجیحا استفاده از گرمایش کف)در منطقه سردسیری ۱۴۰ متر زیربنا دارد بهترین نوع پکیج لورچ برای این مساحت چه نوعی است؟ممنون

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام، برای مناطق سردسیری معمولا توصیه می گردد یک ظرفیت بالاتر از پکیج توصیه شده برای مناطق متداول از آب و هوایی انتخاب گردد. برای واحد 140 متری دستگاه آدنا 28 کیلووات در نقاط سردسیری کفایت می کند. لازم به ذکر است نوع عایق بندی ساختمان شما و نوع دیوارهای مجاور و نیز عدم سکونت افراد در واحد های مجاور، بالا یا پایین و نیز موقعیت واحد شما در مجاورت بام یا روی پیلوت هم از اهمیت برخوردار هستند.

  • کاربر : شاهرخ حاتمی 1400/09/24 11:26 ق.ظ

    سلام وقت بخیر لیست پارامترهای پکیج لورچ مدل هیرو رو مبخاستم لطفا راهنمایدکنید وقتی کلید ریست و افزایش دما رو باهم فشار میدیم ظاهر میشه من ابهر هستم و کسی نتونست منو راهنمایی کنه پارامترها بهم خورده و پکیج مدام روشن و خاموش میشه ممنونم میشم پارامترهاشو برام بفرستین به همراه توضیحاتش

    • پاسخ مدیریت سایت

      ضمن عرض عذرخواهی از عدم اشتراک گذاری پارامترهای پکیج های لورچ به استحضار می رساند جهت اخذ راهنمایی لطفا با مرکز خدمات مشتریان 03134030 تماس حاصل فرمائید. پارامترهای دستگاه به دلیل خسارات محتمل وارده در اثر دستکاری در اختیار عموم قرار نمی گیرند.

  • کاربر : محمد نوروزی 1400/09/22 06:45 ب.ظ

    سلام پکیج مدل هیرو داریم دوروزی هست که روشن نمیشه سه تا ارور میده e1وe9وe8و اینکه از پایین پکیج اب میچکه زنگ زدیم از جایی که خریدیم‌ وگفتیم بیان اومدن و گفتن باید سرویس شه اورینگاش خراب شده و هزینه سرویس ۴۰۰هزار تومن و جزو گارانتی نیست دستگاه رو یک سالی میشه خریداری کردم،،دیگه زنگ زدیم‌به یه نفر اومد اورینگاش هم عوض کرد دستگاه یک ساعتی کار کرد باز دوباره ارور میده

    • پاسخ مدیریت سایت

      با عرض معذرت از مشکلات پیش آمده لطفاً جهت بهره برداری از خدمات گارانتی روی دستگاه فقط با شماره تلفن 03134030 در تماس باشید تا نسبت به اعزام کارشناسان رسمی شرکت به محل دستگاه شما اقدام شود. همچنین در خصوص اخذ وجوه نامتعارف لطفاً موضوع را با مرکز تماس مشتریان مطرح تا نسبت به بررسی اقدام شود. آنچه مشخص است، افزایش فشار بسیار زیاد دستگاه شما، احتمالا در اثر کمبود شارژ منبع انبساط باعث بروز نشتی و خروج آب از شیر اطمینان شده است.

  • کاربر : جواد شکری 1400/09/18 12:30 ب.ظ

    سلام خسته نباشید شرایط فروش اقساط هم دارید برا پکیج؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. جهت کسب اطلاع لطفا با شماره تلفن 02175968 تماس حاصل نمایید.

  • کاربر : امین 1400/09/16 10:09 ب.ظ

    سلام علت ارور e99 در پکیج لورچ مدل هرما چیست و چطور رفع میشود

    • پاسخ مدیریت سایت

      کلید ریست را پنج ثانیه نگه دارید. در صورت عدم رفع عیب یا تکرار آن بشکلی که صدای فن دستگاه به صورت ممتد به گوش می رسد باید کارشناس فنی مورد تایید شرکت لورچ مسیر دودکش را کاملا کنترل نماید. تقطیر آب داخل مجرای سوئیچ فشار هوا که عملکرد صحیح دودکش را تایید می کند نیز می تواند جزو علل بروز این خطا باشد. در صورتی که صدای فن به گوش نمی رسد و خطا در همان لحظه اول مجددا تکرار می شود، با واحد خدمات مشتریان در ارتباط باشید.

  • کاربر : یاسر جلیلی 1400/09/15 08:09 ق.ظ

    سلام پکیچ مدل هرما دارم عقربه رو بار1/5 تنظیم میکنم با دمای 60 درجه دو یا سه روز دیگه از 1/5 کمتر میشه ولی بالای 75 یا 80 درجه تنظیم میکنم عقربه بالاتر میره راهنمایی بفرمائید .ممنون

    • پاسخ مدیریت سایت

      نوسان نیم درجه ای مانومتر فشار دستگاه پکیج خصوصاً در شرایط زمستانی طبیعی است. در صورت عدم وجود نشتی یا عدم تخلیه کامل فشار بصورتی که با خطا مواجه شوید، دستگاه شما بدون عیب در حال کار کردن است.

  • کاربر : مهدی 1400/09/14 11:52 ب.ظ

    با سلام سال 99 پکیج تهیه کردم برگه ضمانت مفقود شده متاسفانه برای پکیج مشکلی پیش اومده که نیاز به سرویس داره چیکار باید بکنم؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. با مرکز خدمات پس از فروش لورچ به شماره تماس 03134030 تماس بگیرید.

  • کاربر : حسن دریانوش 1400/09/14 06:11 ب.ظ

    با سلام.لطفا اطلاعات تماس نمایندگی قوچان رو لطف کنید .

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. می توانید با واحد فروش به شماره تلفن 02175968 تماس بگیرید.

  • کاربر : علی رحمانی 1400/09/10 10:42 ب.ظ

    با سلام خدمت شما امن یک عدد پکیج لورچ مدل هرما ۲۴۰۰۰ از شهر مشهد خریداری نموده ام برای نصب در شهر گناباد (خراسان رضوی)در سالل۸۸با فاکتور فروش برای نصب در ساختمانی که در حال احداث داشته ام ولی بانو جه بهترین که زیربناافزایش داشته و۲۴۰۰۰جواب نمی‌دهد چند سال داشتم از خدمتتون آیا برای نصب در شهر گناباد خراسان رضوی مشکلی است؟ودوما آیا گارانتی آن قابل تمدید هست ؟وسما با توجه به افزایش زیر بنا من پکیج۳۲۰۰۰خریداری نموده ام و قصد پس دادن پکیج ۲۴۰۰۰را دارم که با نمایندگی صحبت کرده ام گفته آمد باید شرکت مجوز بده اگه ممکن هست راهنمایی بکنید تا مشکل اینجانب حل بشود وشماره تماس بدید تا پیگیری نمایم

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. با توجه به اینکه به منظور ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، فروش خارج از محدوده مجاز هر نمایندگی با محدودیت روبرو بوده، خواهشمند است جهت بررسی بیشتر موضوع با شماره تلفن 02175968 تماس حاصل نمایید.

  • کاربر : امید 1400/09/10 09:09 ق.ظ

    با سلام قصد خرید رادیاتورهای پنلی لورچ رادارم تفاوت مدلهای روز و پربازده چیست؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. رادیاتور لورچ در مدل پربازده و رز به علت بهره مندی از بلندترین ارتفاع و طول کانوکتور موجود در بازار و استفاده از ورق فولادی با ضخامت مناسب دارای بالاترین راندمان حرارتی است. مدل پربازده دارای طراحی کلاسیک و تولید پیوسته و مطابق با تقاضای عموم مصرف کنندگان می باشد. مدل رز دارای طراحی لوکس و تولید و عرضه به سفارش بازار می باشد که بسته به سلیقه مصرف کنندگان محترم هر دو مدل قابل ارائه می باشد.

  • کاربر : محمدرضا اسکوئی 1400/09/07 07:11 ب.ظ

    بابت نصب باید هزینه پرداخت کرد رادیاتور ۱۰۰ سانتی دو تا تهران

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. با توجه به اینکه نصب رادیاتور پانلی توسط کلیه تکنسین های فنی مجاز می باشد و نیاز به هماهنگی با خدمات پس از فروش شرکت نمی باشد با هزینه مصرف کننده نصب می گردد.

  • کاربر : مجید عطارد 1400/09/06 08:29 ب.ظ

    با سلام . در تاریخ 15 شهریورماه 5 عدد رادیاتور پربازده از نمایندگی فروش در تهران خریداری کردیم . پس از مدت کوتاهی که رادیانورها فعال شدند صدای تق تق ازیکی از رادیاتورها به گوش می ر سد پس از حدود یکماه مکاتبه با آقایان ، کاتبی ، سلیمانی و ایروانی و متوجه شدن آقایان و همکاران و مهندسین و ..........در کارخانه لورچ و همچنین در دسترس نبودن مدیریت به علت شرکت در ماموریت های مختلف و یا انجام مصاحبه های شغلیو...... نتواستیم با ایشان صحبت کنیم و همچنین پس از ارسال فیلم های متعدد به افراد ذکر شده ، در تاریخ 8/30 گفتند نامه ی راداتور به تهران ارسال شده است . حالا پس از یکماه معطلی و شروع فصل سرما لورچ تهران میگه نامه دست ما نرسیده ، لورچ اصفهان میگه ارسال کرده ایم . و ما هم شدیم توپ فوتبال ، از شما یک سوال دارم شما چگونه محصولات خودرا 12 سال گارانتی می کنید در صورتی هنوز 60 روز از استفاده محصول نگذشته است و ما نمی توانیم محصول گارانتی دار را تعویض کنیم . به بنده بفرمایید ما چگونه و از چه طریقی و یا کدام مرجع قانونی می توانیم این رادیا تور را تعوض کنیم . سپاسگزارم

    • پاسخ مدیریت سایت

      مورد صدای رادیاتور یک مسئله ی بسیار نادر و نیاز به بررسی دقیق دارد. این مشکل معمولا به مرور زمان رفع می گردد. با این وجود دستورات لازم از جانب مدیریت جهت تخصیص گارانتی به رادیاتور شما و تعویض آن صادر شده است.

  • کاربر : فرزاد کریمی 1400/09/01 10:19 ق.ظ

    قیمت پکیج مدل هیرو 24 را می خواستم بدانم . من از یک فروشگاه خریدکرده آم می خواستم ببینم با همان قیمت داده یا بیشتر از من گرفته سپاسگزارم

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام. می توانید با واحد فروش به شماره تلفن 02175968 تماس بگیرید.

  • کاربر : جعفر حسنی 1400/08/29 01:38 ب.ظ

    سلام وقت بخیر جهت نصب پکیج و رادیاتور لورچ درشهرجدید گلبهار خراسان رضوی نصاب دارید ؟ ممتون میشم اگه پاسخ بدین

    • پاسخ مدیریت سایت

      با مرکز خدمات مشتریان شرکت لورچ 0314030 در تماس باشید. شرکت لورچ در اقصی نقاط کشور دارای نمایندگی خدمات می باشد. ضمناً جهت نصب رادیاتور نیازی به انجام کار توسط نماینده خدمات نمی باشد.

  • کاربر : علی شقاقی 1400/08/25 06:58 ب.ظ

    بخاطر شرایط شغلی موجود و شرایط فروش قصد خرید پکیج از استان تهران و نصب در استان گیلان رشت دارم. آیا امکان نصب و گارانتی از طرف شرکت انجام میشه 09111499883

    • پاسخ مدیریت سایت

      جناب آقای شقاقی سلام و روز بخیر شما باید خریدتون رو از همان شهر محل نصب انجام بدین شماره شما ارجاع شده بزودی از سمت نمایندگی با شما تماس گرفته میشه با تشکر

  • کاربر : میلاد 1400/08/22 07:47 ب.ظ

    سلام لطفا اسامی نمایندگان قانونی را در سایت قرار دهید هم چنین قیمت محصولات رو .

    • پاسخ مدیریت سایت

      با سلام دوست عزیز وبسایت لورچ بزودی بهبود میابد و سعی میکنیم لیست نمایندگان رو حتما در سایت قرار بدهیم.

  • کاربر : مهدی بیاتی 1400/08/15 11:23 ق.ظ

    یک فروشنده لورچ برای فعال کردن ضمانت نامه عکس کارت ملی رو از ما در خواست کردن آیا صحت دارد؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز جهت ثبت اطلاعات خریدار و ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش ارائه عکس کارت ملی خریدار الزامی است.

  • کاربر : hamed ebrahimian 1400/08/09 12:14 ق.ظ

    با سلام ايا امكان خريد اقساطي از نمايندگي هاي شما وجود دارد با استفاده از كارت كالا بانك مهر يا هر روش ديگر

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز امکان خرید اقساطی در فروشگاه های زنجیره ای لورچ واقع در مناطق مختلف استان تهران: تهرانپارس، نظر آباد، ملارد، صالحیه، شهر ری، تهران ویلا، پرند، اسلامشهر وجود دارد.

  • کاربر : محسن بصیری 1400/08/06 06:55 ق.ظ

    چرا صدای شر شر آب داخل رادیاتور ها شنیده میشود

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز وجود صدای شر شر آب داخل رادیاتور بطور کلی به وجود هوا در رادیاتور ها اشاره دارد و باید هواگیری انجام شود. در صورتی که رادیاتور حوله خشک کن داخل حمام از جنس آلومنیوم باشد، طی فرآیندی شیمیایی سبب ایجاد هوا در رادیاتورها میشود.

  • کاربر : سید جواد جلالی 1400/08/05 05:18 ب.ظ

    سلام. من یک دستگاه پکیج نو لورچ مدل هیرو که از کارتن خارج نشده ازطریق سایت دیوار خریداری کرده ام. از آنجایی که نمایندگی لورچ هر پکیج را در همان استان نصب و گارانتی می کند، چگونه تشخیص دهم که پکیجی را که خریدم مربوط به کدام استان است تا به نمایندگی آن زنگ بزنم. من پکیج را در شهرک مارلیک شهریار از شخصی خریداری کردم و می خواهم در فاز یک اندیشه شهریار نصب نمایم. لطفاً راهنمایی بفرمائید و درصورت امکان ازطریق تماس تلفنی و یا پیامک به بنده اطلاع رسانی کنید تلفن: 09124045662

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز شما می توانید ضمن تماس با مرکز خدمات مشتریان شرکت لورچ و اخذ پذیرش از امکان نصب محصول پکیج در شهر یا استان مورد نظر آگاهی پیدا کنید. 03134030. در خصوص دستگاه شما جابجایی از شهریار به اندیشه بلامانع است ولی اصالت سریال دستگاه تنها با تماس با مرکز رتباط مشتریان و اخذ استعلام مشخص می گردد.

  • کاربر : ايرج پهلواني 1400/08/01 01:50 ب.ظ

    سلام ايا امكان خريد مستقيم نيز جهت مصرف كننده از شما وجود دارد؟

    • پاسخ مدیریت سایت

      سلام دوست عزیز روز بخیر امکان خرید مستقیم تنها از طریق فروشگاه های زنجیره ای لورچ واقع در تهراپارس و نظرآباد کرج وجود دارد. در غیر اینصورت برای خرید بصورت پروژه ای میتوانید با دفتر تهران تماس بگیرید . (حداقل تعداد خرید برای پکیج دیواری 50 عدد و برای رادیاتئر های پنلی حداقل 300 متر میباشد.)