خدمات پس از فروش

تولید با کیفیت در یک کلام به معنای  "آرامش روانی مصرف کننده پس از خرید " می باشد . شرکت لورچ با توجه به خط مشی خود مبنی بر ارجحیت حقوق مصرف کنندگان، سعی نموده است کالای خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قراردهد و همچنین با کمک کارشناسان و نمایندگان واحد خدمات پس از فروش خود سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. همچنین در راستای سیاست مشتری مداری و جلب رضایت مصرف کنندگان با هدف گسترش واحد خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر و پشتیبانی همه جانبه، واحدCall Center را با بهره گیری از  تجارب متخصصان و نیروهای مجرب راه اندازی نمود و هم اکنون با داشتن بیش از 600 نماینده خدمات پس از فروش در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان میباشد.

مرکز ارتباط با مشتریان

از آنجایی که در خط مشی گروه صنعتی لورچ رضایتمندی مشتریان مقدم بر کلیه ی امور می باشد و مهمترین اصل در جلب رضایت مشتری ارائه کالا با کیفیت است، لذا این شرکت همواره سعی نموده محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید. همچنین مرکز سراسری ارتباط با مشتریان شرکت لورچ به شماره 4030 031 جهت دسترسی و پاسخگویی سریع در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این مجموعه با پشتوانه کارشناسان مجرب و متخصص خود و با دارا بودن شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، امکان پاسخگویی به مصرف کنندگان در حداقل زمان ممکن را ایجاد نموده است.